Cargando…

Windows into sciencie classrooms :problems associated with higher-level cognitive learning

Detalles Bibliográficos
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York :The falmer Press 1990
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
008 010910s xxua 000 0 eng d
020 |a 1850005435 
035 |a (Sirsi) a308451 
040 |a UV# 
050 4 |a Q181  |b W56 
245 0 0 |a Windows into sciencie classrooms   |b :problems associated with higher-level cognitive learning  |c /ed. por Kenneth Tobin, Jane Butler Kahle, Barry J. Fraser 
260 |a New York  |b :The falmer Press  |c 1990 
300 |a 246 p.  |b il.  |c ; 24 cm. 
504 |a Incluye bibliografías. 
650 4 |a Ciencia  |x Estudio y enseñanza. 
650 4 |a Cognición. 
596 |a 21 
942 |c LIBRO 
999 |c 109783  |d 109783