Cargando…

Planning lessons and courses : designing sequences of work for the language classroom /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Woodward, Tessa (autor)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Cambridge, U.K. ; New York : Cambridge University Press, 2001.
Colección:Cambridge handbooks for language teachers
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 ocm45100124
003 UV#
005 20181024133226.0
008 021004s2001 enka b 001 0 eng d
999 |c 138457  |d 138457 
020 |a 0521633540 
020 |a 9780521633543 
040 |a DLC  |b spa  |e rda  |c DLC  |d UV# 
050 4 |a P53.46  |b W66 2001 
082 0 4 |a 418/.0071  |2 21 
100 1 |a Woodward, Tessa.  |e autor 
245 1 0 |a Planning lessons and courses :  |b designing sequences of work for the language classroom /  |c Tessa Woodward. 
264 1 |a Cambridge, U.K. ;  |a New York :  |b Cambridge University Press,  |c 2001. 
264 4 |c ©2001. 
300 |a xv, 249 páginas :  |b ilustraciones ;  |c 23 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin medio  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
490 0 |a Cambridge handbooks for language teachers 
504 |a Incluye bibliografía (páginas 243-247) e índice. 
590 |a 3a reimpr. 2002: FIDIOMAS-X 
590 |a 15a reimpresión, 2013: Centro de Idiomas-Orizaba. 
650 4 |a Lenguaje y lenguas  |9 4320  |x Estudio y enseñanza.  |x Metodología 
650 4 |a Planes de estudio.  |9 354270 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
942 |c LIBRO  |2 lcc  |6 _