Cargando…

Classroom second language development : a study of classroom interaction and language acquisition /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ellis, Rod
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York : Prentice Hall, 1988.
Colección:Language teaching methodology series
English language teaching
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm20512558
003 OCoLC
005 20150815135030.0
008 030228s1988 nyua 00 0 eng d
010 |z  84000445 
035 |a (Sirsi) i9780131362765 
040 |a IPC  |c IPC  |d PIT  |d UV# 
020 |a 0131362763 
050 4 |a P118.2  |b E44 C4 
100 1 |a Ellis, Rod  |9 403096 
245 1 0 |a Classroom second language development :  |b a study of classroom interaction and language acquisition /  |c Rod Ellis. 
260 |a New York :  |b Prentice Hall,  |c 1988. 
300 |a ix, 233 p. :  |b il. ;  |c 22 cm. 
490 0 0 |a Language teaching methodology series 
490 0 0 |a English language teaching 
504 |a Bibliografía: p. 219-229. 
650 4 |a Adquisición de segundo lenguaje. 
650 4 |a Lenguaje y lenguas  |x Estudio y enseñanza. 
650 4 |a Comunicación  |x Estudio y enseñanza. 
902 |a DBUV 
901 |a Z0  |b UV# 
596 |a 11 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 147443  |d 147443