Cargando…

Strategic interaction : learning languages through scenarios

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Di Pietro, Robert J.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Cambridge [Cambridgeshire] ; New York : Oxford University Press, 1987.
Colección:New directions in language teaching
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm13823885
003 OCoLC
005 20220825090624.0
008 030228s1987 enka 00 0 eng d
999 |c 147454  |d 147454 
010 |a  86017196 
020 |a 0521324254 
020 |a 0521311977 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
050 4 |a P53  |b D5 
082 0 0 |a 418/.007  |2 19 
100 1 |a Di Pietro, Robert J.  |9 434665 
245 1 0 |a Strategic interaction :  |b learning languages through scenarios   |c / Robert J. Di Pietro. 
260 |a Cambridge [Cambridgeshire] ;  |a New York :  |b Oxford University Press,  |c 1987. 
300 |a ix, 155 páginas :  |b ilustraciones ;  |c 24 cm. 
490 0 0 |a New directions in language teaching 
504 |a Bibliografía: p. 148-152. 
505 0 |a Preface -- The beginnings of an interactive approach -- The first day ... and all that follow -- The scenario -- Rehearsing and performing the scenario -- Debriefing -- Building literacy on an interactive base -- Strategic interaction in the teaching of literature -- Language use in the strategic interaction classroom -- Training teachers in strategic interaction -- References -- Index. 
590 |a 4a reimpr., 1994: FIDIOMAS-X. 
650 7 |9 4320  |a Lenguaje y lenguas  |x Estudio y enseñanza. 
650 7 |a Análisis del proceso de interacción en educación  |9 2636 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DBUV 
942 |c LIBRO