Cargando…

Communicative competence : theory and classroom practice : texts and contexts in second language learning /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Savignon, Sandra J.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Reading, Mass. : Addison-Wesley, c1983.
Colección:Second language professional library series
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm09219299
003 OCoLC
005 20141204194218.0
008 030311s1983 maua 00 0 eng d
010 |a  83002605 
035 |a (Sirsi) i9780201065039 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
020 |a 0201065037 
050 4 |a PB36  |b S46 
082 0 0 |a 418/.007/11  |2 19 
100 1 |a Savignon, Sandra J. 
245 1 0 |a Communicative competence :  |b theory and classroom practice : texts and contexts in second language learning /  |c Sandra J. Savignon. 
260 |a Reading, Mass. :  |b Addison-Wesley,  |c c1983. 
300 |a xiii, 322 p. :  |b il. ;  |c 24 cm. 
490 0 0 |a Second language professional library series 
504 |a Bibliografía: p. [285]-300. 
650 4 |a Lenguas modernas  |x Estudio y enseñanza. 
902 |a DBUV 
901 |a Z0  |b UV# 
596 |a 11 
942 |c LIBRO 
999 |c 148036  |d 148036