Cargando…

Teacher cognition in language teaching : beliefs, decision-making, and classroom practice /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Woods, Devon
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press, 1996.
Colección:The Cambridge applied linguistics series
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm32968541
003 UV#
005 20220811150341.0
008 030324s1996 enka 00 0 eng d
010 |a  95037618 
020 |a 0521497000 
020 |a 0521497884 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
050 4 |a P53  |b W66 
082 0 0 |a 418.007  |2 20 
100 1 |a Woods, Devon 
245 1 0 |a Teacher cognition in language teaching :  |b beliefs, decision-making, and classroom practice /  |c Devon Woods. 
260 |a Cambridge [England] ;  |a New York :  |b Cambridge University Press,  |c 1996. 
300 |a xii, 316 p. :  |b il. ;  |c 24 cm. 
490 0 4 |a The Cambridge applied linguistics series 
504 |a Bibliografía: p. 300-310. 
650 4 |a Lenguaje y lenguas  |x Estudio y enseñanza  |x Aspectos psicológicos. 
650 7 |a Planificación curricular  |9 354266 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DBUV 
942 |c LIBRO 
999 |c 149140  |d 149140