Cargando…

Instructional-design theories and models /

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Reigeluth, Charles M.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, 1983-1999.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm09761689
003 OCoLC
005 20221011075928.0
008 030529m19831999njua 000 0 eng d
010 |a  83014185 
035 |a (Sirsi) i9780898592757 
040 |a DLC  |c DLC  |d FIL  |d MUQ  |d UV# 
020 |a 0898592755 (v. 1) 
020 |a 0805828591 (v. 2) 
050 4 |a LB1025.2  |b I57 
082 4 |a 371.3  |2 19 
245 0 0 |a Instructional-design theories and models /  |c edited by Charles M. Reigeluth. 
260 |a Hillsdale, N.J. :  |b Lawrence Erlbaum Associates,  |c 1983-1999. 
300 |a 2 v. :  |b il. ;  |c 24 cm. 
504 |a Incluye bibliografías. 
505 1 |a v. 1. An overview of their current status -- v. 2. A new paradigm of instructional theory. 
650 7 |a Planificación curricular  |9 354266 
650 7 |a Psicología del aprendizaje  |9 2111 
700 1 |a Reigeluth, Charles M. 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DBUV 
596 |a 29 
942 |c LIBRO 
999 |c 152615  |d 152615