Cargando…

Metacognition in learning and instruction : theory, research and practice /

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Hartman, Hope J.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Dordrecht ; Boston : Kluwer Academic Publishers, c2001.
Colección:Neuropsychology and cognition ; 19.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm45655382
003 OCoLC
005 20221129081000.0
008 030820s2001 ne a b 000 0 eng
010 |a  00069636 
035 |a (Sirsi) i9780792368380 
040 |a DLC  |c DLC  |d C#P  |d OHX  |d UKM  |d UV# 
015 |a GBA1-54376 
020 |a 079236838X 
042 |a pcc 
050 0 4 |a LB1060  |b M47 
072 7 |a LB  |2 lcco 
082 0 0 |a 370.15/23  |2 21 
245 0 0 |a Metacognition in learning and instruction :  |b theory, research and practice /  |c edited by Hope J. Hartman. 
260 |a Dordrecht ;  |a Boston :  |b Kluwer Academic Publishers,  |c c2001. 
300 |a xix, 287 p. :  |b il. ;  |c 25 cm. 
490 0 0 |a Neuropsychology and cognition ;  |v v. 19 
504 |a Incluye bibliografías. 
650 7 |a Métodos de enseñanza  |9 3778 
650 7 |a Psicología del aprendizaje  |9 2111 
700 1 2 |a Hartman, Hope J. 
830 0 |a Neuropsychology and cognition ;  |v 19. 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DBUV 
596 |a 30 
942 |c LIBRO 
999 |c 156355  |d 156355