Cargando…

Learning theories : an educational perspective /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Schunk, Dale H.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Upper Saddle River, N.J. : Merrill, c2000.
Edición:3rd ed.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm41387638
003 OCoLC
005 20221129081000.0
008 030822s2000 njua b 001 0 eng
010 |a  99034088 
035 |a (Sirsi) i9780130108500 
040 |a DLC  |c DLC  |d UKM  |d THM  |d UV# 
015 |a GBA0-17372 
020 |a 0130108502 
050 0 4 |a LB1060  |b S37 L3  |3 2000 
082 0 0 |a 370.15/23  |2 21 
100 1 |a Schunk, Dale H.  |9 369543 
245 1 0 |a Learning theories :  |b an educational perspective /  |c Dale H. Schunk. 
250 |a 3rd ed. 
260 |a Upper Saddle River, N.J. :  |b Merrill,  |c c2000. 
300 |a xx, 522 p. :  |b il. ;  |c 25 cm. 
504 |a Incluy bibliografías. 
505 |a Learning : introduction, issues, and historical perspectives -- Behavioral theories -- Social cognitive theory -- Information processing -- Cognitive learning processes -- Development and learning -- Content-area learning -- Motivation -- Self-regulation -- Instruction. 
650 7 |a Métodos de enseñanza  |9 3778 
650 7 |a Psicología del aprendizaje  |9 2111 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DBUV 
596 |a 30 
942 |c LIBRO 
999 |c 156673  |d 156673