Cargando…

New approaches to literacy : helping students develop reading and writing skills /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Marzano, Robert J.
Otros Autores: Paynter, Diane E.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Washington, DC : American Psychological Association, c1994.
Colección:Psychology in the classroom
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm30068256
003 OCoLC
005 20221010102521.0
008 030826s1994 dcua b 000 0 eng
010 |a  94009054 
035 |a (Sirsi) i9781557982490 
040 |a DLC  |c DLC  |d MUQ  |d UV# 
020 |a 155798249X 
050 0 4 |a LB1050.2  |b M37 
082 0 0 |a 372.41  |2 20 
100 1 |a Marzano, Robert J.  |9 387787 
245 1 0 |a New approaches to literacy :  |b helping students develop reading and writing skills /  |c Robert J. Marzano and Diane E. Paynter. 
260 |a Washington, DC :  |b American Psychological Association,  |c c1994. 
300 |a vii, 143 p. :  |b col. il. ;  |c 28 cm. 
490 0 0 |a Psychology in the classroom 
504 |a Bibliografía: p. 135-142. 
650 4 |a Libros y lectura. 
650 7 |a Psicología de la lectura  |9 3184 
650 4 |a Inglés  |x Composición y ejercicios  |x Aspectos psicológicos. 
700 1 |a Paynter, Diane E.  |9 387788 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DBUV 
596 |a 30 
942 |c LIBRO 
999 |c 156862  |d 156862