Cargando…

Teaching teenagers : model activity sequences for humanistic language learning /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Puchta, Herbert
Autor Corporativo: Pilgrims Language Courses
Otros Autores: Schratz, Michael, 1952-
Formato: Libro
Lenguaje:English
German
Publicado: Harlow : Longman, 1993.
Colección:Pilgrims Longman resource books
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000Ia 4500
001 ocm31606257
003 OCoLC
005 20150815140641.0
008 050105s1993 enka b 001 0 eng
035 |a (Sirsi) i9780582037632 
040 |a UKM  |c UKM  |d UV# 
020 |a 0582037638 
020 |a 9780582037632 
041 1 |a eng  |h ger 
043 |a e-uk--- 
050 4 |a LB1631  |b P82 1993 
082 0 4 |a 420.712  |2 20 
100 1 |a Puchta, Herbert.  |9 399244 
245 1 0 |a Teaching teenagers :  |b model activity sequences for humanistic language learning /  |c Herbert Puchta and Michael Schratz. 
260 |a Harlow :  |b Longman,  |c 1993. 
300 |a vii, 135 p. :  |b il. ;  |c 25 cm. 
490 0 |a Pilgrims Longman resource books 
504 |a Incluye bibliografía (p. 133) e índice. 
500 |a Published in association with Pilgrims Language Courses. 
500 |a Translation of: Handelndes Lernen in Englischunterricht. 
650 4 |a Inglés  |x Estudio y enseñanza (Secundaria)  |z Gran Bretaña. 
650 4 |a Escuela activa.  |9 358829 
650 4 |a Teenagers  |z Great Britain  |x Education  |x English language. 
653 0 |a Secondary schools  |a Curriculum  |a English language 
700 1 |a Schratz, Michael,  |d 1952- 
710 2 |a Pilgrims Language Courses. 
901 |a Z0  |b UV# 
596 |a 11 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 177896  |d 177896