Cargando…

Beyond constructivism : models and modeling perspectives on mathematics problem solving, learning, and teaching /

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Lesh, Richard A., Doerr, Helen M.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, c2003.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm47838444
003 UV#
005 20170328180754.0
008 070522s2003 njua b 001 0 eng
999 |c 206305  |d 206305 
020 |a 080583821X (pasta dura) 
020 |a 9780805838213 (pasta dura) 
020 |a 0805838228 (rústica) 
020 |a 9780805838220 (rústica) 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
050 0 4 |a QA11.2  |b B49 2003 
082 0 0 |a 510/.71  |2 21 
245 0 0 |a Beyond constructivism :  |b models and modeling perspectives on mathematics problem solving, learning, and teaching /  |c edited by Richard Lesh, Helen M. Doerr. 
260 |a Mahwah, N.J. :  |b Lawrence Erlbaum Associates,  |c c2003. 
300 |a xii, 597 páginas :  |b ilustraciones ;  |c 23 cm. 
504 |a Incluye bibliografía (p. 557-582) e índice. 
650 4 |a Matemáticas  |x Estudio y enseñanza  |x Aspectos psicológicos. 
650 4 |a Constructivismo (Educación) 
700 1 |a Lesh, Richard A.  |9 380950 
700 1 |a Doerr, Helen M.  |9 380951 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
942 |c LIBRO  |2 lcc  |6 _