Cargando…

Young children continue to reinvent arithmetic--2nd grade : implications of Piaget's theory /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Kamii, Constance
Otros Autores: Joseph, Linda Leslie
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York ; London : Teachers College Press, c2004.
Edición:2nd ed.
Colección:Early childhood education series
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm52134544
003 OCoLC
005 20150930121950.0
008 070606s2004 nyua b 001 0 eng d
035 |a (Sirsi) i9780807744048 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
020 |a 0807744042 (pasta dura) 
020 |a 9780807744048 (pasta dura) 
020 |a 0807744034 (rústica) 
020 |a 9780807744031 (rústica) 
020 |a 0807743380 (rústica) 
020 |a 9780807743386 (rústica) 
050 0 4 |a QA135.6  |b K35 2004 
082 0 0 |a 372.7  |2 21 
100 1 |9 375094  |a Kamii, Constance 
245 1 0 |a Young children continue to reinvent arithmetic--2nd grade :  |b implications of Piaget's theory /  |c Constance Kamii with Linda Leslie Joseph. 
250 |a 2nd ed. 
260 |a New York ;  |a London :  |b Teachers College Press,  |c c2004. 
300 |a viii, 195 p. :  |b il. ;  |c 23 cm. 
490 1 |a Early childhood education series 
504 |a Incluye bibliografía (p. 181-185) e índice. 
650 4 |a Aritmética  |x Estudio y enseñanza (Elemental) 
650 4 |a Concepto de número  |x Estudio y enseñanza (Elemental) 
600 1 0 |a Piaget, Jean,  |d 1896-1980. 
700 1 |a Joseph, Linda Leslie.  |9 375093 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
596 |a 10 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 207038  |d 207038