Cargando…

Social marketing : improving the quality of life /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Kotler, Philip
Otros Autores: Roberto, Ned (coaut.), Lee, Nancy, 1932- (coaut.)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications, c2002.
Edición:2nd ed.
Materias:
Acceso en línea:Publisher description
Table of contents only
Contributor biographical information

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm48493858
003 OCoLC
005 20221020075239.0
008 070714s2002 caua b 001 0 eng d
010 |a  2001007178 
035 |a (Sirsi) i9780761924340 
040 |a DLC  |c DLC  |d C#P  |d UKM  |d LVB  |d BAKER  |d NLGGC  |d IG#  |d YDXCP  |d BTCTA 
015 |a GBA2-34569 
020 |a 0761924345 (pbk. : alk. paper) 
020 |a 9780761924340 (pbk. : alk. paper) 
035 |a (OCoLC)48493858 
042 |a pcc 
050 4 |a HF5414  |b K67 2002 
082 0 0 |a 658.8  |2 21 
084 |a 85.40  |2 bcl 
100 1 |a Kotler, Philip.  |9 366745 
245 1 0 |a Social marketing :  |b improving the quality of life /  |c  Philip Kotler, Ned Roberto, Nancy Lee. 
250 |a 2nd ed. 
260 |a Thousand Oaks, Calif. :  |b Sage Publications,  |c  c2002. 
300 |a xvi, 438 p. :  |b il. ;  |c  24 cm. 
504 |a Incluye bibliografías e índice. 
650 4 |a Mercadotecnia  |x Aspectos sociales. 
650 7 |a Modificación de la conducta  |9 3936 
700 1 |a Roberto, Ned,  |e coaut. 
700 1 |a Lee, Nancy,  |d 1932- ,  |e coaut. 
856 4 2 |3 Publisher description  |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0658/2001007178-d.html 
856 4 1 |3 Table of contents only  |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0658/2001007178-t.html 
856 4 2 |3 Contributor biographical information  |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0734/2001007178-b.html 
901 |a Z0  |b UV# 
596 |a 27 
942 |c LIBRO 
999 |c 208932  |d 208932