Cargando…

According to the book : using TIMSS to investigate the translation of policy into practice through the world of textbooks /

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Valverde, Gilbert A.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Dordrecht ; Boston : Kluwer Academic Publishers, c2002.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm51047068
003 UV#
005 20170328183410.0
008 080418s2002 ne a b 000 0 eng d
999 |c 214353  |d 214353 
020 |a 1402010338 (pasta dura) 
020 |a 9781402010330 (pasta dura) 
020 |a 1402010346 (rústica) 
020 |a 9781402010347 (rústica) 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
043 |a n-us--- 
050 0 4 |a QA13  |b A22 
082 0 0 |a 510/.71/073  |2 21 
245 0 0 |a According to the book :  |b using TIMSS to investigate the translation of policy into practice through the world of textbooks /  |c by Gilbert A. Valverde ... [et al.]. 
260 |a Dordrecht ;  |a Boston :  |b Kluwer Academic Publishers,  |c c2002. 
300 |a ix, 199 páginas :  |b ilustraciones ;  |c 24 cm. 
504 |a Bibliografía: páginas [173]-179. 
505 0 |a Textbooks and educational opportunity -- Physical features of textbooks -- Textbook structure -- Content presentation -- Textbook expectations for performance -- Textbook lessons -- A holistic view of textbooks -- Translating policy into practice -- TIMSS curriculum frameworks: measuring curricular elements. 
610 2 0 |a Third International Mathematics and Science Study. 
650 4 |a Matemáticas  |x Estudio y enseñanza  |z Estados Unidos. 
650 4 |a Cienca  |x Estudio y enseñanza  |z Estados Unidos. 
700 1 |a Valverde, Gilbert A. 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
942 |c LIBRO  |2 lcc  |6 _