Cargando…

Vygotsky and education : instructional implications and applications of sociohistorical psychology

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Moll, Luis C. (, ed)
Formato: Libro
Publicado: New York : Cambridge University Press, 1992 (reimpr. 1998)
Materias:

MARC

LEADER 00000nam a22000007a 4500
001 SBUV041343
006 a 000 0
008 991108s1992 000 0 d
020 |a 0521385792 
035 |a (Sirsi) i9780521385794 
035 |a (Sirsi) SBUV041343 
040 |a lc 
050 4 |a LB1051  |b V93 
245 0 |a Vygotsky and education  |b : instructional implications and applications of sociohistorical psychology  |c / ed. by Luis C. Moll 
260 |a New York  |b : Cambridge University Press,  |c 1992 (reimpr. 1998) 
300 |a xi, 439 p  |b : il  |c ; 23 cm. 
500 |a Incluye bibliografías 
600 4 |a Vygotsky, L S (Lev Semenovich),   |d 1896-1934 
650 4 |a Constructivismo (Educación) 
650 7 |a Cognición y cultura  |9 354657 
650 4 |a Pedagogía 
650 7 |a Psicología del aprendizaje  |9 2111 
700 |a Moll, Luis C.  |e , ed 
596 |a 2 
942 |c LIBRO 
999 |c 21876  |d 21876