Cargando…

How children learn the meanings of words /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bloom, Paul, 1963-
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Cambridge, Mass. : MIT Press, 2000.
Colección:Learning, development, and conceptual change.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm50067408
003 OCoLC
005 20151030141157.0
008 091106s2000 maua b 001 0 eng d
020 |a 0262024691 (pasta dura) 
020 |a 97802622523295 (pasta dura) 
020 |a 0262523299 (rústica) 
020 |a 9780262523295 (rústica) 
040 |a GSE  |c GSE  |d OCLCQ  |d UV# 
050 4 |a P118  |b B56 2000 
082 0 0 |a 401/.93 
100 1 |a Bloom, Paul,  |d 1963-  |9 389416 
245 1 0 |a How children learn the meanings of words /  |c Paul Bloom. 
260 |a Cambridge, Mass. :  |b MIT Press,  |c 2000. 
300 |a xii, 300 p. :  |b il. ;  |c 23 cm. 
490 1 |a Learning, development, and conceptual change 
504 |a Incluye bibliografía (p. [267]-290) e índice. 
590 |a 1a ed. rústica [i.e. reimpr.], 2002: PSICOYEDX 
650 4 |a Adquisición del lenguaje. 
650 4 |a Cognición en niños.  |9 354656 
650 4 |a Semántica.  |9 354912 
830 0 |a Learning, development, and conceptual change. 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 229281  |d 229281