Cargando…

The transition from infancy to language : acquiring the power of expression /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bloom, Lois
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Cambridge [England] ; New York, NY, USA : Cambridge University Press, 1993.
Edición:1st ed.
Materias:
Acceso en línea:Sample text
Publisher description
Table of contents

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm27265883
003 OCoLC
005 20150815143447.0
008 091113s1993 enka b 001 0 eng d
010 |a  92047407 
035 |a (Sirsi) i9780521440318 
040 |a DLC  |c DLC  |d UV# 
020 |a 0521440319 (pasta dura) 
020 |a 9780521440318 (pasta dura) 
020 |a 0521483794 (rústica) 
020 |a 9780521483797 (rústica) 
050 4 |a LB1139.L3  |b B56 1993 
082 0 0 |a 372.6/2 
100 1 |a Bloom, Lois.  |9 389430 
245 1 4 |a The transition from infancy to language :  |b acquiring the power of expression /  |c Lois Bloom. 
250 |a 1st ed. 
260 |a Cambridge [England] ;  |a New York, NY, USA :  |b Cambridge University Press,  |c 1993. 
300 |a xiii, 350 p. :  |b il. ;  |c 24 cm. 
504 |a Incluye bibliografías (p. 294-334) e índices. 
505 2 |a Part I. Theory and Background ; The power of expression ; Representation and expression ; The emergent infant ; The expressive infant ; The transition to language -- Part II. From Nine Months to Two Years ; Translation from theory to method ; Developments in expression ; Developments in affect expression ; Developments in word learning ; Developments in cognition ; Meaning and expression. 
650 4 |a Lenguaje de los niños.  |9 4253 
650 4 |a Adquisición del lenguaje. 
650 4 |a Comportamiento verbal.  |9 358675 
650 4 |a Cognición en niños.  |9 354656 
856 4 1 |3 Sample text  |u http://www.loc.gov/catdir/samples/cam034/92047407.html 
856 4 2 |3 Publisher description  |u http://www.loc.gov/catdir/description/cam025/92047407.html 
856 4 1 |3 Table of contents  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/cam026/92047407.html 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
596 |a 48 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 229646  |d 229646