Cargando…

Engaging learning : designing e-learning simulation games

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Quinn, Clark N., 1956-
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: San Francisco, CA : Jossey-Bass, 2005.
Materias:
Acceso en línea:http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip057/2005001852.html

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm57579295
003 UV#
005 20221122143631.0
008 100719s2005 caua b 001 0 eng
020 |a 0787975222 
020 |a 9780787975227 
040 |a DLC  |c DLC  |c UV# 
050 0 4 |a LB1029.S53  |b Q84 2005 
082 0 0 |a 371.39/7  |2 22 
100 1 |a Quinn, Clark N.,  |d 1956-  |9 382562 
245 1 0 |a Engaging learning :  |b designing e-learning simulation games  |c / Clark N. Quinn. 
260 |a San Francisco, CA :  |b Jossey-Bass,  |c 2005. 
300 |a xxiv, 210 p. :  |b il. ;  |c 25 cm. 
504 |a Bibliografía (p. 195-199) e índice. 
505 0 |a Introduction - Audience - Product Description - Related Products - Explanation of Model or Theory - Glossary of Key Terms - Facilitator's Guidelines - PART A: Setting the Stage - Chapter 1: Games? Really? - Chapter 2: Learning Basics - Chapter 3: Experience Basics - PART B: A Play in Three Acts - Chapter 4: Engagement-Education Synergy - Chapter 5: Trajectory - Chapter 6: A Design Process - PART C: Set Design and Afterthoughts - Chapter 7: Pragmatics - Chapter 8: Future Issues - Chapter 9: Conclusion. 
650 7 |a Juegos de simulación en educación  |x Diseño y construcción.  |9 354456 
650 7 |a Enseñanza con ayuda de computadoras  |9 355773 
856 4 1 |u http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip057/2005001852.html 
901 |a Z0  |b UV# 
942 |c LIBRO 
999 |c 234799  |d 234799