Cargando…

Response to student writing : implications for second language students /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ferris, Dana
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, 2003.
Materias:
Acceso en línea:Publisher description

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocm49225830
003 OCoLC
005 20150815144108.0
008 110217s2003 njud b 001 0 eng d
010 |a  2002022519 
035 |a (Sirsi) i9780805836561 
040 |a DLC  |c DLC  |d YDX  |d UV# 
020 |a 080583656X (pasta dura) 
020 |a 9780805836561 (pasta dura) 
020 |a 0805836578 (rústica) 
020 |a 9780805836578 (rústica) 
050 4 |a PE1128.A2  |b F47 R4 2003 
082 0 0 |a 428/.0071 
100 1 |a Ferris, Dana.  |9 384772 
245 1 0 |a Response to student writing :  |b implications for second language students /  |c Dana R. Ferris. 
260 |a Mahwah, N.J. :  |b Lawrence Erlbaum Associates,  |c 2003. 
300 |a xiii, 194 p.  |b : tablas ;  |c 24 cm. 
504 |a Incluye bibliografía (p. 181-188) e índices. 
505 0 |a An overview of L1 composition research on response and its influence on L2 writing theory and practice -- Teacher feedback on L2 student writing -- Error correction -- Research on peer response -- Student views on response -- Preparing teachers to respond to student writing -- Suggestions for error correction -- Implementing peer response. 
650 4 |a Inglés  |x Estudio y enseñanza  |x Estudiantes extranjeros. 
650 4 |a Inglés  |x Retórica  |x Estudio y enseñanza. 
650 4 |a Redacción de informes  |x Estudio y enseñanza. 
650 4 |a Estudiantes  |x Calificación. 
650 4 |a Adquisición de segundo lenguaje. 
856 4 2 |3 Publisher description  |u http://catdir.loc.gov/catdir/enhancements/fy0709/2002022519-d.html 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
596 |a 11 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 240926  |d 240926