Cargando…

Mediamaking : mass media in a popular culture /

Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Grossberg, Lawrence
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications, c2006.
Edición:2nd ed.
Materias:
Acceso en línea:Tabla de contenido

MARC

LEADER 00000cam a2200000Ia 4500
001 ocm58975760
003 OCoLC
005 20150815144615.0
008 111004s2006 caua b 001 0 eng d
035 |a (Sirsi) i9780761925439 
040 |a DLC  |b eng  |c DLC  |d UV# 
020 |a 0761925430 (pasta dura) 
020 |a 9780761925439 (pasta dura) 
020 |a 0761925449 (rústica) 
020 |a 9780761925446 (rústica) 
050 0 4 |a P94.6  |b M41 2006 
082 0 0 |a 302.23  |2 22 
245 1 0 |a Mediamaking :  |b mass media in a popular culture /  |c Lawrence Grossberg ... [et al.] 
250 |a 2nd ed. 
260 |a Thousand Oaks, Calif. :  |b Sage Publications,  |c c2006. 
300 |a xxiii, 495 p. :  |b il. ;  |c 23 cm. 
504 |a Incluye bibliografías e índice. 
505 0 |a I: Placing the media -- Media in context -- Narratives of media history -- Media people and organizations -- Media and money -- II: Making sense of the media -- Meaning -- The interpretation of meaning -- Ideology -- III: The power of the media -- Producing identities -- Consuming the media -- Media and behavior -- IV: Media and public life -- Media and politics -- The media, the public, and normative theories -- Media globalization. 
650 4 |a Medios de comunicación de masas y cultura.  |9 360471 
650 4 |a Medios de comunicación de masas  |x Aspectos sociales. 
700 1 |a Grossberg, Lawrence.  |9 396256 
856 4 1 |3 Tabla de contenido  |u http://digitool.hbz-nrw.de:1801/webclient/DeliveryManager?pid=1768150&custom%5Fatt%5F2=simple%5Fviewer 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
596 |a 72 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 249895  |d 249895