Saltar al contenido
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Lenguaje
Todos los Campos
Título
Autor
Materia
Número de Clasificación
ISBN/ISSN
Etiqueta
Buscar
Avanzado
Implicit models of reading of...
Citar
Imprimir
Exportar Registro
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
Enlace Permanente
Cargando…
Implicit models of reading of the initial and senior students of the school of languages of the university of Veracruz
Detalles Bibliográficos
Autor principal:
Rosario Soto, Nayeli Selem
Otros Autores:
Zárate Villegas, Araceli
Formato:
Tesis
Libro
Lenguaje:
Spanish
Publicado:
Xalapa, Ver.,:
[s.n.],
2012.
Materias:
Idiomas.
Existencias
Descripción
Ejemplares similares
Vista Equipo
Descripción
Descripción Física:
37 p. il.; 28 cm.
Ejemplares similares
Implicit models of reading in students interested in literature and in teaching in two curriculums at the english language ba/
por: Moreno Lemus, Alejandra
Publicado: (2012)
Vocabulary learning strategies that beginner students from the school of languages of the university of Veracruz (UV) employ/
por: Yoval Hernández, Víctor Manuel
Publicado: (2013)
Advanced students' perceptions about learning idioms at a University School of Languages/
por: Báez Fernández, María del Rosario
The influence of sociocultural and individual factors in undergraduates' implicit models of reading/
por: Abbdala Domínguez, Nayibi
Publicado: (2012)
Beginner EFL students' perceptions of the methods and techniques used to teach pronunciation at a University Language School/
por: Jiménez Velázquez, Briseida
Publicado: (2013)