Saltar al contenido
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Lenguaje
Todos los Campos
Título
Autor
Materia
Número de Clasificación
ISBN/ISSN
Etiqueta
Buscar
Avanzado
The influence of sociocultural...
Citar
Imprimir
Exportar Registro
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
Enlace Permanente
Cargando…
The influence of sociocultural and individual factors in undergraduates' implicit models of reading/
Detalles Bibliográficos
Autor principal:
Abbdala Domínguez, Nayibi
Formato:
Tesis
Libro
Lenguaje:
Spanish
Publicado:
Xalapa, Ver., :
[s.n.],
2012.
Materias:
Idiomas.
Existencias
Descripción
Ejemplares similares
Vista Equipo
Descripción
Descripción Física:
33 p.: il.; 28 cm.
Ejemplares similares
Implicit models of reading of the initial and senior students of the school of languages of the university of Veracruz
por: Rosario Soto, Nayeli Selem
Publicado: (2012)
Implicit models of reading in students interested in literature and in teaching in two curriculums at the english language ba/
por: Moreno Lemus, Alejandra
Publicado: (2012)
A comparison of the implicit theories of reading comprehension in two cohorts of the english B.A. :students of cohort 2011 and students interested in literature, teaching and translation of cohort 2008/
por: Bielma Pérez, Alexis
Publicado: (2012)
"The role of reading materials in the teaching of reading in public secondary schools"/
por: Melo Pérez, Georgina
Publicado: (2007)
The use of while-reading strategies in an initial reading and writing course at the school of langauges U.V./
por: Zarate Mejía, Esteban Juan Bautista
Publicado: (2012)