Cargando…

PROFILE issues in teachers' professional development /

Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Universidad Nacional de Colombia. Departamento de Lenguas Extranjeras
Formato: Seriadas
Lenguaje:English
Publicado: Bogotá, Colombia : La Universidad Nacional de Colombia, 1999-
Materias:

MARC

LEADER 00000cas a2200000 a 4500
001 ocn555854621
003 OCoLC
005 20141204202059.0
006 m d
007 cr |n|||||||||
008 130514c19999999ck || oo | 0eng c
010 |a  2010256104 
035 |a (Sirsi) a497460 
040 |a WaSeSS  |b eng  |c CUD  |d UV# 
022 |a 1657-0790 
041 0 |a eng  |b spa 
042 |a pcc 
050 4 |a PE1129.ES  |b P765 
245 0 0 |a PROFILE issues in teachers' professional development /  |c Universidad Nacional de Colombia, Facultad de Ciencias Humanas, Departamento de Lenguas Extranjeras. 
246 1 3 |a Issues in teachers' professional development 
260 |a Bogotá, Colombia :  |b La Universidad Nacional de Colombia,  |c 1999- 
362 1 |a Comenzó con: vol. 1, no. 1 (1999). 
500 |a This journal, led by the PROFILE research group at Universidad Nacional de Colombia, is an annual publication for teachers of English interested in increasing their professional expertise. Starting from the assumption that our professional knowledge is enriched by different members of our academic community, this journal is mainly concerned with promoting the publication of articles written by teacher researchers. 
546 |a En inglés, resúmenes en español. 
650 4 |a Inglés  |x Estudio y enseñanza  |x Estudiantes españoles. 
650 4 |a Formación profesional  |x Investigaciones. 
650 4 |a Lenguage y lenguas  |x Estudio y enseñanza. 
710 2 |a Universidad Nacional de Colombia.  |b Departamento de Lenguas Extranjeras. 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
596 |a 11 
942 |c LIBRO 
999 |c 264330  |d 264330