Saltar al contenido
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Lenguaje
Todos los Campos
Título
Autor
Materia
Número de Clasificación
ISBN/ISSN
Etiqueta
Buscar
Avanzado
Teachers' perspectives on the...
Citar
Imprimir
Exportar Registro
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
Enlace Permanente
Cargando…
Teachers' perspectives on the foreign language sillabus for elementary schools introduced by the veracruz board of education (SEV)/
Detalles Bibliográficos
Autor principal:
Hernández Guevara, Vianey
Formato:
Tesis
Libro
Lenguaje:
Spanish
Publicado:
Xalapa, Ver., :
[s.n.],
2013.
Materias:
Idiomas.
Existencias
Descripción
Ejemplares similares
Vista Equipo
Descripción
Descripción Física:
50 p:: il.; 28 cm.
Ejemplares similares
Implicit models of reading of the initial and senior students of the school of languages of the university of Veracruz
por: Rosario Soto, Nayeli Selem
Publicado: (2012)
Teachers' perceptions of their own writing assessment criteria at the BA English Program, Language School, U. V./
por: Núñez Mercado, Patricia
Publicado: (2009)
Vocabulary learning strategies that beginner students from the school of languages of the university of Veracruz (UV) employ/
por: Yoval Hernández, Víctor Manuel
Publicado: (2013)
Games and game-like activities at the language school :exploring students' and teachers' beliefs/
por: Limón Francisco, Velina
Publicado: (2002)
"Reflective teaching and critical thinking in english as a foreign language"/
por: Cruz Domínguez, Rosa Elva
Publicado: (2007)