Saltar al contenido
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Lenguaje
Todos los Campos
Título
Autor
Materia
Número de Clasificación
ISBN/ISSN
Etiqueta
Buscar
Avanzado
Students' backgrounf differenc...
Citar
Imprimir
Exportar Registro
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
Enlace Permanente
Cargando…
Students' backgrounf differences and approaches to obstacles in learning english :a case study/
Detalles Bibliográficos
Autor principal:
Flores Guzmán, Selene
Formato:
Tesis
Libro
Lenguaje:
Spanish
Publicado:
Xalapa, Ver., :
[s.n.],
2013.
Materias:
Idiomas.
Existencias
Descripción
Ejemplares similares
Vista Equipo
Descripción
Descripción Física:
46 p.: 28 cm.
Ejemplares similares
Secondary students' responses to learning english/
por: García Guzmán, Francisco David Alberto
Publicado: (2012)
Students perceptions towards english teachers :the case of the english language department/
por: Fernández Alaveras, Cristhian de Jesús
Publicado: (2011)
Comparing student and teacher perceptions of the use of games for learning and teaching english/
por: Ramírez Saucedo, Bethsabe
Publicado: (2005)
Students' perceptions of english teachers/
por: Tello Carrillo, Janeth
Publicado: (2009)
Students' perceptions regarding autonomy when learning english as a foreign language/
por: Ferrari Hernández, Vincezco Damián
Publicado: (2013)