Cargando…

Students' backgrounf differences and approaches to obstacles in learning english :a case study/

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Flores Guzmán, Selene
Formato: Tesis Libro
Lenguaje:Spanish
Publicado: Xalapa, Ver., : [s.n.], 2013.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
008 130625s2013 mx 000 0 spa u
035 |a (Sirsi) a499983 
040 |a UV#  |b spa  |d UV# 
084 |a ID290 
100 1 |a Flores Guzmán, Selene 
245 1 0 |a Students' backgrounf differences and approaches to obstacles in learning english  |b :a case study/  |c Selene Flores Guzmán. 
260 |a Xalapa, Ver., :  |b [s.n.],  |c 2013. 
300 |a 46 p.:  |c 28 cm. 
502 |a Tesina (Licenciatura en Lengua Inglesa) -- Universidad Veracruzana. 
653 |a Idiomas. 
596 |a 2 
942 |c TESIS 
999 |c 266595  |d 266595