Cargando…

Second language listening : theory and practice

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Flowerdew, John (autor)
Otros Autores: Miller, Lindsay (autor)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York : Cambridge University Press, 2005.
Colección:Cambridge language education
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000Ia 4500
001 ocm53285200
003 UV#
005 20170907120246.0
008 131003s2005 nyua b 001 0 eng d
999 |c 269746  |d 269746 
020 |a 9780521781350   |q (pasta dura) 
020 |a 0521781353   |q (pasta dura) 
020 |a 9780521786478   |q (rústica) 
020 |a 0521786479   |q (rústica) 
040 |a DLC  |b spa  |c DLC  |d UV#  |e rda 
050 4 |a P53.47  |b F56 2005 
082 0 4 |a 418.007  |2 2 
100 1 |a Flowerdew, John.  |9 399874  |e autor 
245 1 0 |a Second language listening :  |b theory and practice  |c / John Flowerdew, Lindsay Miller. 
264 1 |a New York :  |b Cambridge University Press,  |c 2005. 
300 |a xiv, 223 páginas ;  |c 24 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin medio  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
490 0 |a Cambridge language education 
504 |a Incluye bibliografía (páginas 213-219) e índice. 
505 0 |a 1. Approaches to language teaching and the role of listening -- 2. Models of listening -- 3. Types of meaning for listening -- 4. The nature of spoken language -- 5. Learning styles and listening strategies -- 6. A pedagogical model for second language listening -- 7. Materials and the pedagogical model for listening -- 8. Case studies and their relation to the pedagogical model -- 9. Developing listening skills through technology -- 10. The role of questions in the teaching of listening -- 11. Testing listening. 
590 |a Séptima reimpresión, 2012: FIDIOMAS-X. 
590 |a 8va reimpresipon, 2013: CIDIOMAS-O. 
650 4 |a Lenguaje y lenguas  |9 4320  |x Estudio y enseñanza 
650 4 |a Percepción auditiva  |9 354428  |x Estudio y enseñanza 
700 1 |a Miller, Lindsay.  |9 399875  |e autor 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
942 |c LIBRO  |2 lcc  |6 _