Cargando…

The cultural dimension of international business /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ferraro, Gary P.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Upper Saddle River, Nuw Jersey : Prentice Hall, c1998.
Edición:Third Edition.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000Ia 4500
001 ocm36201518
003 OCoLC
005 20141204202249.0
008 131114t19981998njuao g b 001 0 eng d
010 |a  97000574 
035 |a (Sirsi) i9780137275618 
040 |a DLC  |b eng  |c DLC  |d UV# 
020 |a 0137275617 
020 |a 9780137275618 
050 4 |a HD2755.5  |b F477 1998 
082 0 4 |a 302.3/5  |2 21 
100 1 |a Ferraro, Gary P. 
245 1 4 |a The cultural dimension of international business /  |c Gary P. Ferraro. 
250 |a Third Edition. 
260 |a Upper Saddle River, Nuw Jersey :  |b Prentice Hall,  |c c1998. 
300 |a xii, 196 páginas :  |b fotografías, ilustraciones ;  |c 23 cm. 
504 |a Incluye bibliografías p.: 187-192 e índice. 
505 0 |a Cultural anthropology and international business -- Culture and international business a conceptual approach -- Communicating across cultures: language -- Communicating across cultures: the nonverbal dimension -- Contrasting cultural values -- Negotiating across cultures -- Coping with culture shock -- Developing global managers -- Cross-cultural scenario discussions -- Locating relevantcultural information. 
650 4 |a Empresas internacionales  |x Aspectos sociales. 
650 4 |a Relaciones económicas internacionales. 
901 |a Z0  |b UV# 
902 |a DGBUV 
596 |a 85 
942 |c LIBRO 
999 |c 271326  |d 271326