Cargando…

The rhetorical power of popular culture : considering mediated texts /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Sellnow, Deanna D.
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Thousand Oaks, California : SAGE Publications, Inc., 2014.
Edición:Second edition
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
001 ocn846912193
003 OCoLC
005 20150815145908.0
008 140324s2014 caua b 001 0 eng d
010 |a 2013020894 
035 |a (Sirsi) i9781452229959 
040 |a DLC  |e rda  |b eng  |c DLC  |d UV# 
020 |a 9781452229959 
035 |a (OCoLC)846912193 
050 0 4 |a HM623  |b S44 2014 
082 0 4 |a 302.23  |2 23 
100 1 |a Sellnow, Deanna D.  |9 395003 
245 1 4 |a The rhetorical power of popular culture :  |b considering mediated texts /  |c Deanna D. Sellnow, University of Kentucky. 
250 |a Second edition 
260 |a Thousand Oaks, California :  |b SAGE Publications, Inc.,  |c 2014. 
300 |a xviii, 289 páginas ;  |c 24 cm 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a unmediated  |2 rdamedia 
338 |a volume  |2 rdacarrier 
500 |a Incluye índices. 
504 |a Incluye bibliografías. 
505 0 |a Preface -- What is popular culture and why study it? -- Expanding the rhetorical tradition -- A narrative perspective -- A dramatistic perspective -- A symbolic convergence perspective -- A neo-marxist perspective -- Feminist perspectives -- A music perspective: the illusion of life -- Visual perspectives -- Media-centered perspectives -- Appendix: writing a popular culture rhetorical essay. 
598 |a NEW 
650 4 |a Cultura popular  |x Estudio y enseñanza. 
650 4 |a Retórica. 
650 4 |a Opinión pública. 
901 |a Z0  |b UV# 
596 |a 2 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 274480  |d 274480