Cargando…

How to do things with videogames /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bogost, Ian
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Minneapolis : University of Minnesota Press, c2011.
Colección:Electronic mediations ; v. 38.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000Ia 4500
001 ocn719427938
003 OCoLC
005 20150815145914.0
008 140331s2011 mnu b s000 0 eng d
010 |a  2011023625 
035 |a (Sirsi) i9780816676460 
040 |a DLC  |b eng  |c DLC  |d UV# 
020 |a 0816676461 
020 |a 9780816676460 
020 |a 081667647X 
020 |a 9780816676477 
035 |a (OCoLC)719427938 
042 |a pcc 
050 4 |a GV1469.34.S52  |b B63 2011 
082 0 0 |a 793.93/2  |2 23 
100 1 |a Bogost, Ian.  |9 403407 
245 1 0 |a How to do things with videogames /  |c Ian Bogost. 
260 |a Minneapolis :  |b University of Minnesota Press,  |c c2011. 
300 |a 180 páginas ;  |c 23 cm. 
490 1 |a Electronic mediations ;  |v 38 
504 |a Incluye bibliografías. 
505 0 |a Introduction: media microecology -- Art -- Empathy -- Reverence -- Music -- Pranks -- Transit -- Branding -- Electioneering -- Promotion -- Snapshots -- Texture -- Kitsch -- Relaxation -- Throwaways -- Titillation -- Exercise -- Work -- Habituation -- Disinterest -- Drill -- Conclusion: the end of gamers. 
650 4 |a Videojuegos  |x Aspectos sociales. 
830 0 |a Electronic mediations ;  |v v. 38. 
901 |a Z0  |b UV# 
596 |a 2 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 274735  |d 274735