Cargando…

History, philosophy, and science teaching : selected readings /

Detalles Bibliográficos
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Toronto : New York : OISE Press ; Teachers College Press, c1991.
Colección:Readings in educational controversy
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000Ia 4500
001 ocm22596653
003 OCoLC
005 20141207134325.0
008 140920s1991 onc b 000 0 eng
010 |a  90019555 
035 |a (Sirsi) i9780807730942 
040 |a DLC  |b eng  |c DLC  |d UV# 
020 |a 0774403535 
020 |a 9780774403535 
050 4 |a Q181  |b H57 1991 
082 0 0 |a 507.1  |2 20 
084 |a 5,3  |2 ssgn 
084 |a D 6844  |2 dopaed 
245 0 0 |a History, philosophy, and science teaching :  |b selected readings /  |c [edited by] Michael R. Matthews. 
260 |a Toronto :  |b OISE Press ;  |a New York :  |b Teachers College Press,  |c c1991. 
300 |a xii, 244 páginas ;  |c 23 cm. 
490 1 |a Readings in educational controversy 
504 |a Incluye referencias bibliográficas. 
650 4 |a Ciencia  |x Estudio y enseñanza  |x Historia. 
650 4 |a Ciencia  |x Estudio y enseñanza  |x Filosofía. 
650 4 |a Profesores de ciencia  |x Esneñaza. 
901 |a Z0  |b UV# 
596 |a 4 
942 |c LIBRO 
999 |c 283137  |d 283137