Cargando…
Bobby Oswinski's social media promotions for musicians : the manual for marketing yourself, your band, and your music online.
Autor principal: | Owsinski, Bobby |
---|---|
Formato: | Libro |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Burbank, CA :
BOMG Publishing,
©2013.
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Music marketing for the DIY musician : creating and executing a plan of attack on a low budget /
por: Borg, Bobby
Publicado: (2014) -
Project management for musicians : recordings, concerts, tours, studios, and more /
por: Feist, Jonathan
Publicado: (2013) -
La nueva era de la industria musical : una mirada desde Latinoamérica
por: Abitia Cuevas, Álvaro
Publicado: (2012) -
Claves del nuevo marketing : cómo sacarle partido a la wed 2.0 /
Publicado: (2009) -
Las reglas del marketing directo en Internet : cómo usar el e-mail para interesar y dialogar con el cliente
por: Brondmo, Hans Peter
Publicado: (2002)