Cargando…

Predictive analytics : the power to predict who will click, buy, lie, or die

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Siegel, Eric
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Hoboken, N.J. : Wiley, c2013.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 17587263
003 UV#
005 20220930104834.0
008 150922s2013 njuaf b 001 0 eng d
010 |a  2012047252 
020 |a 9781118356852 (pasta dura) 
040 |a DLC  |b spa  |c UV# 
050 0 4 |a H61.4  |b S53 2013 
082 0 0 |a 303.49  |2 23 
100 1 |a Siegel, Eric  |9 418177 
245 1 0 |a Predictive analytics :  |b the power to predict who will click, buy, lie, or die  |c / Eric Siegel. 
260 |a Hoboken, N.J. :  |b Wiley,  |c c2013. 
300 |a xvii, 302 páginas, [16] páginas de láminas en color :  |b ilustraciones ;  |c 24 cm. 
504 |a Incluye notas bibliográficas (páginas 228-289) e índice. 
505 0 |a Liftoff! prediction takes action -- With power comes responsibility : HP, Target, and the police deduce your secrets -- The data effect : a glut at the end of the rainbow -- The machine that learns : a look inside chase's prediction of mortgage risk -- The ensemble effect : netflix, crowdsourcing, and supercharging prediction -- Watson and the Jeopardy! challenge -- Persuation by the numbers : how Telenor, U.S. Bank, and Obama Campaign Engineered Influence. 
650 7 |a Pronóstico de la economía  |9 4470 
650 0 |a Predicción (Psicología)  |9 418179 
650 4 |a Predicciones sociales  |9 4718 
650 4 |9 2094  |a Conducta (Psicología) 
650 7 |a Ciencias sociales  |x Predicciones.  |9 354470 
776 0 8 |i Online version:  |a Siegel, Eric.  |t Predictive analytics  |d Hoboken, N.J. : Wiley, c2013  |z 9781118420621  |w (DLC) 2013001926 
942 |c LIBRO 
999 |c 293977  |d 293977