Cargando…

Landing page optimization : the definitive guide to testing and tuning for conversions

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ash, Tim, 1965-
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Indianapolis, Indiana : Sybex/Wiley, 2008.
Colección:Serious skills
Materias:

MARC

LEADER 00000aam a2200000 i 4500
001 15066996
003 UV#
005 20220818143758.0
008 170523s2008 inua 001 0 eng d
999 |c 308622  |d 308621 
010 |a  2007045592 
020 |a 9780470174623  |q (rústica) 
020 |a 0470174625  |q (rústica) 
040 |a DLC  |c DLC  |d BAKER  |d C#P  |d YDXCP  |d VP@  |d UUS  |d SMP  |d DLC  |d UV#  |b spa  |e rda 
050 0 0 |a TK5105.888  |b A83 2008 
082 0 0 |a 006.7  |2 22 
100 1 |a Ash, Tim,  |d 1965-  |9 436934 
245 1 0 |a Landing page optimization :  |b the definitive guide to testing and tuning for conversions  |c / Tim Ash. 
264 1 |a Indianapolis, Indiana :  |b Sybex/Wiley,  |c 2008. 
264 4 |c ©2008 
300 |a xxi, 360 páginas :  |b ilustraciones ;  |c 24 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin medio  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
490 0 |a Serious skills 
500 |a Incluye índice. 
505 0 |a Setting the stage -- Understanding your landing pages -- Understanding your audience -- Understanding the decision process -- Why your site is not perfect -- Selecting elements to tune -- The math of tuning -- Tuning methods -- Assembling the team and getting buy-in -- Developing your action plan -- Avoiding the pitfalls -- A closer look at the Google Website Optimizer. 
650 4 |a Diseño de sitios Web  |9 436591 
650 4 |a Sitios Web  |x Pruebas  |9 436935 
650 7 |a Mercadotecnia por Internet  |9 3107 
942 |2 lcc  |c LIBRO