Cargando…

Trust agents : using the web to build influence, improve reputation, and earn trust

Shows how to tap the power of social software and networks to build one's business in a book that delivers actionable steps and case studies and combines high-level theory with practical step-by-step guidance.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Brogan, Chris
Otros Autores: Smith, Julien
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Hoboken, New Jersey : John Wiley, 2010.
Edición:Revised and updated.
Materias:

MARC

LEADER 00000aam a2200000 i 4500
001 16743391
003 UV#
005 20220818143758.0
008 170802s2010 njua b 001 0 eng d
999 |c 311494  |d 311493 
010 |a  2011380125 
020 |a 9780470635490  |q (rústica) 
040 |a YDXCP  |c YDXCP  |d OEI  |d KEU  |d CDX  |d DLC  |b spa  |d UV#  |e rda 
050 0 0 |a HF5415.1265  |b B753 2010 
100 1 |a Brogan, Chris  |9 437707 
245 1 0 |a Trust agents :  |b using the web to build influence, improve reputation, and earn trust  |c / Chris Brogan and Julien Smith. 
250 |a Revised and updated. 
264 1 |a Hoboken, New Jersey :  |b John Wiley,  |c 2010. 
264 4 |c ©2010 
300 |a xiii, 302 páginas :  |b ilustraciones ;  |c 23 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin medio  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
504 |a Incluye bibliografía e índice. 
520 |a Shows how to tap the power of social software and networks to build one's business in a book that delivers actionable steps and case studies and combines high-level theory with practical step-by-step guidance. 
650 4 |a Redes sociales en línea  |x Aspectos económicos  |9 360461 
650 7 |a Mercadotecnia por Internet  |9 3107 
650 7 |a Medios de comunicación de masas  |x Aspectos económicos  |9 357337 
700 1 |a Smith, Julien  |9 437708 
942 |2 lcc  |c LIBRO