Cargando…

Listening in the language classroom

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Field, John, 1945- (autor)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York : Cambridge University Press, 2008.
Colección:Cambridge language teaching library.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 15486942
003 UV#
005 20220812150013.0
008 170905s2008 nyua b 001 0 eng d
999 |c 312807  |d 312806 
010 |a  2008045463 
020 |a 9780521866781 
020 |a 9780521685702 
040 |a DLC  |b spa  |c DLC  |d UV#  |e rda 
050 4 |a P53.47  |b F53 2008 
082 0 4 |a 418.007  |2 2 
100 1 |a Field, John,  |d 1945-  |e autor 
245 1 0 |a Listening in the language classroom  |c / John Field. 
264 1 |a New York :  |b Cambridge University Press,  |c 2008. 
300 |a x, 366 páginas :   |b ilustraciones ;   |c 23 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin medio  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
490 0 |a Cambridge language teaching library. 
504 |a Incluye bibliografía (páginas 353-359) e índice. 
505 0 |a Listening then and now -- The comprehension approach : pluses and minuses -- Listening and the learner -- Types of listening -- A diagnostic approach to L2 listening -- Dividing listening into its components -- A process approach -- Input and context -- Decoding and the inconsistent signal -- Decoding : sounds, syllables and words -- Using grammar and intonation -- Amplifying what the speaker says -- Handling information -- Real speech -- Listening strategies -- Strategy instruction in second language listening -- Fitting it together. 
590 |a Reimpresión, 2013: CID-Orizaba. 
650 4 |a Lenguaje y lenguas  |9 4320  |x Estudio y enseñanza 
650 4 |a Percepción auditiva  |9 354428  |x Estudio y enseñanza 
650 7 |a Adquisición de segundo lenguaje  |x Estudio y enseñanza  |9 2338 
942 |c LIBRO  |2 lcc