Cargando…

Strategy is digital : how companies can use big data in the value chain

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Cordon, Carlos (autor)
Otros Autores: García-Milà, Pau (autor), Ferreiro Vilarino, Teresa (autor), Caballero, Pablo (autor)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Switzerland : Springer Berlin Heidelberg, 2016.
Colección:Management for professionals
Materias:

MARC

LEADER 00000nam a22000005i 4500
001 19077286
003 UV#
005 20220620145528.0
008 160428s2016 sz a b 000 0 eng
999 |c 312853  |d 312852 
010 |a  2016939981 
020 |a 9783319311319 
040 |a DLC  |b spa  |c DLC  |d UV#  |e rda 
050 4 |a QA76.9.B45  |b C67 2016 
082 0 4 |a 005.7  |2 22 
100 1 |a Cordon, Carlos  |e autor 
245 0 0 |a Strategy is digital :  |b how companies can use big data in the value chain  |c / Carlos Cordon, Pau García-Milà, Teresa Ferreiro Vilarino, Pablo Caballero 
264 1 |a Switzerland :  |b Springer Berlin Heidelberg,  |c 2016. 
300 |a ix, 144 páginas :  |b ilustraciones (algunas en color) ;  |c 24 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin medio  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
490 0 |a Management for professionals 
504 |a Incluye bibliografías. 
505 0 |a Introduction -- From Digital Strategy to Strategy to Digital -- Serialization in the Pharmaceutical Industry -- The costumer Chain: The Omnichannel and the Omnichain -- Bikes or Drones to the Consumer: The Logistical Challenge of the Last Mile -- New Bussiness Models: Rocket Science -- Conclusions. 
650 4 |a Big data  |9 427998 
650 4 |a Administración de bases de datos  |9 2388 
650 7 |a Mercadotecnia  |9 2251 
700 1 |a García-Milà, Pau  |e autor 
700 1 |a Ferreiro Vilarino, Teresa  |e autor 
700 1 |a Caballero, Pablo  |e autor 
942 |c LIBRO  |2 lcc