Cargando…

Teaching readers of English : students, texts, and contexts

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Hedgcock, John (autor)
Otros Autores: Ferris, Dana (autor)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York ; Routledge, 2009.
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 15461524
003 UV#
005 20171024150942.0
008 171024s2009 nyua b 001 0 eng d
999 |c 314593  |d 314592 
010 |a  2008041022 
020 |a 9780415999649   |q (tapa dura) 
020 |a 0415999642   |q (tapa dura) 
020 |a 9780805863475   |q (rústica) 
020 |a 0805863478  |q (rústica) 
020 |z 9780203880265   |q (ebook) 
020 |z 0203880269  |q (ebook) 
040 |a DLC  |b spa  |c DLC  |d UV#  |e rda 
050 4 |a PE1128.A2  |b H42 2009 
082 0 4 |a 428.2/4  |2 22 
100 1 |a Hedgcock, John.  |e autor 
245 1 0 |a Teaching readers of English :  |b students, texts, and contexts  |c / John S. Hedgcock, Dana R. Ferris. 
264 1 |a New York ;  |b Routledge,  |c 2009. 
264 4 |c ©2009. 
300 |a xx, 431 páginas :  |b ilustraciones ;   |c 23 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin medio  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
504 |a Incluye bibliografía (páginas [375]-422) e índice. 
505 0 |a Fundamentals of L1 and L2 literacy: reading and learning to read -- L2 reading: focus on the reader -- L2 reading: focus on the text -- Syllabus design and instructional planning for the L2 reading course -- Designing an intensive reading lesson -- Reading for quantity: the benefits and challenges of extensive reading -- Using literary texts in L2 reading instruction -- Vocabulary learning and teaching in L2 reading instruction -- Classroom L2 reading assessment. 
650 4 |a Inglés  |x Estudio y enseñanza  |x Estudiantes extranjeros  |9 357294 
650 4 |a Lectura  |9 357364  |x Inglés 
700 1 |a Ferris, Dana  |9 384772  |e autor 
942 |c LIBRO  |2 lcc  |6 _