Cargando…

An alternative syllabus to complement the existing syllabus in education continua: using short stories to improve reading and writing skills with 11-12 year old children : /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Rojas Cabrera, Cristabel (autor)
Otros Autores: Mendoza Andonegui, Heber Essaú (autor), Alarcón González, José Fernando (Asesor de contenido, Asesor de Lengua), Moore Thomas, Amos (Asesor de Lengua)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Publicado: Xalapa, Veracruz : Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2013.
Acceso en línea:Repositorio Institucional

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20210930134350.0
008 180514s2013 M |||||q||d| ENG d
999 |c 320545  |d 320544 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID0351 
100 1 |a Rojas Cabrera, Cristabel  |e autor 
245 1 0 |a An alternative syllabus to complement the existing syllabus in education continua: using short stories to improve reading and writing skills with 11-12 year old children :  |b  /  |c Cristabel Rojas Cabrera 
264 1 |a Xalapa, Veracruz :  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2013. 
300 |a 1 disco compacto;  |e 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Tesis (Licenciatura en Lengua Inglesa) - Universidad Veracruzana, 2013. 
530 |a Tambien disponible en el Repositorio institucional. 
690 |a Idiomas 
700 1 |a Rojas Cabrera, Cristabel  |e autor 
700 1 |a Mendoza Andonegui, Heber Essaú  |e autor 
700 1 |a Alarcón González, José Fernando  |e Asesor de contenido 
700 1 |a Moore Thomas, Amos  |e Asesor de Lengua 
700 1 |a Alarcón González, José Fernando  |e Asesor de Lengua 
856 4 2 |u https://www.uv.mx/bvirtual/repositorio-institucional/repositorio-institucional   |z Repositorio Institucional 
942 |c ELECTRO