Cargando…

The impact of direct and indirect written corrective feedback strategies on classroom writing activities: the case of a group of MEIF students at the languaje center in orizaba /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Fernández Sosa, Patricia (autor)
Otros Autores: Santana Martínez, Luis Alejandro (Director)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Publicado: Xalapa, Veracruz : Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2013.
Acceso en línea:Repositorio Institucional.

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20211019121137.0
008 180518s2013 m |||||q||d| e d
999 |c 320792  |d 320791 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID0401 
100 1 |a Fernández Sosa, Patricia  |e autor 
245 1 |a The impact of direct and indirect written corrective feedback strategies on classroom writing activities:   |b the case of a group of MEIF students at the languaje center in orizaba /  |c Patricia Fernández Sosa, autor ; Luis Alejandro santana martinez, director. 
264 1 |a Xalapa, Veracruz :  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2013. 
300 |a 1 disco compacto;  |c 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Tesis (Licenciatura en lengua inglesa) - Universidad Veracruzana, 2013. 
530 |a También disponible en el Repositorio Institucional. 
690 |a idiomas 
700 1 |a Santana Martínez, Luis Alejandro  |e director 
856 4 2 |u https://www.uv.mx/bvirtual/repositorio-institucional/repositorio-institucional   |z Repositorio Institucional. 
942 |c ELECTRO