Cargando…
The regulation of emotions in EFL classroom: /
Autor principal: | González Silván, Natividad (autor) |
---|---|
Otros Autores: | Scholes Gillings, Bárbara (Director), López Martínez, Cecilio Luis de Jesús (co-coordinador), Reidy Ryan, Patricia M. (lector) |
Formato: | Tesis Electrónico eBook |
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Xalapa, Veracruz:
Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,
2014.
|
Acceso en línea: | Repositorio institucional |
Ejemplares similares
-
EFL Teachers and Classroom Management : Emotions and Perceptions /
por: Escobar Méndez, Leticia
Publicado: (2019) -
EFL teacher´s emotional labour in the classroom at high school level : /
por: Sánchez Utrera, Leopoldo
Publicado: (2014) -
Code-switching in EFL classrooms: /
por: Arias Sánchez, Erika Aguedha
Publicado: (2015) -
Positive Psychology and SLA Revisited: Unearthing Positive Emotions in EFL Classrooms
por: Oladrostam, Elnaz, et al.
Publicado: (2022) -
Teachers’ perceptions on classroom management in the EFL. /
por: Colorado Vázquez, Marysol
Publicado: (2017)