Cargando…

Storytelling, a tool that contributes to teaching english as a second language by turning learning into a more significant one in the comprehension : /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Mora Romero, Gladys Sarely (autor)
Otros Autores: Martínez Cortes, Jorge (Director)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Publicado: Xalapa, Veracruz : Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2015.
Acceso en línea:Repositorio Institucional.

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20211019141104.0
008 180524s2015 M |||||q||d| E d
999 |c 321268  |d 321267 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID0546 
100 1 |a Mora Romero, Gladys Sarely  |e autor 
245 1 0 |a Storytelling, a tool that contributes to teaching english as a second language by turning learning into a more significant one in the comprehension :  |b  /  |c Gladys Sarely Mora Romero 
264 1 |a Xalapa, Veracruz :  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2015. 
300 |a 1 disco compacto;  |c 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Tesis (Licenciatura en Lengua Inglesa) - Universidad Veracruzana,2015. 
530 |a Tambien disponible en el Repositorio Institucional. 
690 |a idiomas 
700 1 |a Martínez Cortes, Jorge  |e director 
856 4 2 |u https://www.uv.mx/bvirtual/repositorio-institucional/repositorio-institucional   |z Repositorio Institucional. 
942 |c ELECTRO