Cargando…

The impact of homework assignments in the acquisition of english as perceived by teachers and learners at elementary courses at the english ba. : /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Morales Márquez, Nalleli (autor)
Otros Autores: Arguello Segura, Daisy Del Carmen (coautor), Báez Velázquez, Carmen (Director), Martínez Cortés, Jorge (codirector)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Publicado: Xalapa, Veracruz : Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2014.
Acceso en línea:Repositorio Institucional.

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20211019143129.0
008 180524s2015 M |||||q||d| E d
999 |c 321307  |d 321306 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID0528 
100 1 |a Morales Márquez, Nalleli  |e autor 
245 1 0 |a The impact of homework assignments in the acquisition of english as perceived by teachers and learners at elementary courses at the english ba. :  |b  /  |c Nalleli Morales Márquez, Daisy Del Carmen Arguello Segura 
264 1 |a Xalapa, Veracruz :  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2014. 
300 |a 1 disco compacto;  |c 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Tesis (Licenciatura en Lengua Inglesa) - Universidad Veracruzana, 2015. 
530 |a Tambien disponible en el Repositorio Institucional. 
690 |a idiomas 
700 1 |a Arguello Segura, Daisy Del Carmen  |e coautor 
700 1 |a Báez Velázquez, Carmen  |e director 
700 1 |a Martínez Cortés, Jorge  |e codirector 
856 4 2 |u https://www.uv.mx/bvirtual/repositorio-institucional/repositorio-institucional   |z Repositorio Institucional. 
942 |c ELECTRO