Cargando…

MARC

LEADER 00000cam a22000005i 4500
001 19177336
003 UV#
005 20220805150621.0
008 180621s2017 nyua b 000 0 eng d
999 |c 323279  |d 323278 
020 |a 9789811019708 
040 |a DLC  |b spa  |e rda  |c DLC  |d UV# 
050 4 |a LB1032  |b Z53 2017 
100 1 |a Zheng, Lanqin. 
245 0 0 |a Knowledge building and regulation in computer-supported collaborative learning /  |c Lanqin Zheng. 
264 1 |a New York, NY :  |b Springer,  |c [2017] 
264 4 |c ©2017 
300 |a xvii, 161 páginas :  |b ilustraciones (algunas en color) ;  |c 24 cm. 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a unmediated  |b n  |2 rdamedia 
338 |a volume  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Perspectives on rethinking and reforming education 
504 |a Incluye bibliografías. 
650 4 |a Trabajo en grupos (Educación)  |9 356728 
650 4 |a Administración del conocimiento  |9 3049 
650 7 |a Tecnología de la información  |9 356809 
856 4 2 |u https://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy1620/2016947931-b.html 
856 4 2 |u https://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy1620/2016947931-d.html 
856 4 1 |u https://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy1620/2016947931-t.html 
942 |c LIBRO  |2 lcc