Cargando…

Fostering Autonomy Through the Use of English Translator for Vocabulary Learning in National Geographic`s Life Among Elementary Students of English at the Universidad Veracruzana /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Gamino Munguìa, Xòchitl Aurora (autor)
Otros Autores: Garcìa Calderòn, Jessica (autor), Martìnez Cortès, Jorge (Director), Lòpez Olivera, Rosbenraver (co-director), Ramìrez Ramìrez, Victor Hugo (lector)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Lenguaje:English
Publicado: Xalapa, Veracruz : Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2019.

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20211124192457.0
008 211116s2019 mx |||||q||d| eng d
999 |c 355148  |d 355147 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID1073 
100 1 |a Gamino Munguìa, Xòchitl Aurora  |e autor 
245 1 0 |a Fostering Autonomy Through the Use of English Translator for Vocabulary Learning in National Geographic`s Life Among Elementary Students of English at the Universidad Veracruzana /  |c Xòchitl Aurora Gamino Munguìa ; director, Jorge Martìnez Cortès. 
264 1 |a Xalapa, Veracruz :  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2019. 
300 |a 1 disco compacto  |c 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Reporte de investigación (Licenciatura en Lengua Inglesa) - Universidad Veracruzana, 2019. 
690 |a Lengua Inglesa. 
700 1 |a Garcìa Calderòn, Jessica  |e autor 
700 1 |a Martìnez Cortès, Jorge  |e director 
700 1 |a Lòpez Olivera, Rosbenraver  |e co-director 
700 1 |a Ramìrez Ramìrez, Victor Hugo  |e lector 
942 |c TESISCD