Cargando…

LESSON PLANNING CHALLENGES FACED BY ENGLISH TEACHERS OF VERY YOUNG LEARNERS DURING ONLINE CLASSES /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Alvarez Mayo, Tanya Trinidad (autor)
Otros Autores: Sosa Ruíz, Angela Janai (autor), Estrada Sánchez, Gabriela Guadalupe (Director)
Formato: Tesis Electrónico eBook
Lenguaje:English
Publicado: Xalapa, Veracruz ; Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2021

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20211124164532.0
008 211119s2021 mx |||||q||d| eng d
999 |c 355283  |d 355282 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID1131 
100 1 |a Alvarez Mayo, Tanya Trinidad  |e autor 
245 1 0 |a LESSON PLANNING CHALLENGES FACED BY ENGLISH TEACHERS OF VERY YOUNG LEARNERS DURING ONLINE CLASSES /  |c Tanya Trinidad Alvarez Mayo ; director, Estrada Sanchez, Gabriela Guadalupe. 
264 1 |a Xalapa, Veracruz ;  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2021 
300 |a 1 disco compacto  |c 4 3/4 pulgadas 
502 |a Reporte de investigación (Licenciatura en Lengua Inglesa) - Universidad Veracruzana, 2021. 
690 |a Lengua Inglesa 
700 1 |a Sosa Ruíz, Angela Janai  |e autor 
700 1 |a Estrada Sánchez, Gabriela Guadalupe  |e director 
942 |c TESISCD