Cargando…

STRATEGIES USED BY UPPER-INTERMEDIATE STUDENTS TO ENHANCE THEIR LISTENING ENGLISH IMMERSION DEVELOPMENT DURING THE COVID-19 DISTANCE LANGUAGE EDUCATION /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Julio Reyes, Erik de Jesús (autor y otro)
Otros Autores: Rodríguez Vásquez, Marco Antonio (autor), Zitácuaro Ameca, Olga Irene (directora)
Formato: Tesis Electrónico
Lenguaje:English
Publicado: Xalapa, Veracruz : Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas, 2021.

MARC

LEADER 00000nmm a2200000 i 4500
003 UV#
005 20211122190517.0
008 211122s2021 mx ||||| |||| eng d
999 |c 355472  |d 355471 
040 |a UV#  |b spa  |c UV# 
090 |a ID1145 
100 1 |a Julio Reyes, Erik de Jesús  |e autor y otro 
245 1 0 |a STRATEGIES USED BY UPPER-INTERMEDIATE STUDENTS TO ENHANCE THEIR LISTENING ENGLISH IMMERSION DEVELOPMENT DURING THE COVID-19 DISTANCE LANGUAGE EDUCATION /  |c Erik de Jesús Julio Reyes, Marco Antonio Rodríguez Vásquez; directora: Olga Irene Zitácuaro Ameca. 
264 1 |a Xalapa, Veracruz :  |b Universidad Veracruzana, Facultad de Idiomas,  |c 2021. 
300 |a 1 disco compacto ;  |c 4 3/4 pulgadas. 
502 |a Reporte de Investigación (Licenciatura en Lengua Inglesa) -- Universidad Veracruzana, 2021. 
690 |a Lengua Inglesa 
700 1 |a Rodríguez Vásquez, Marco Antonio  |e autor 
700 1 |a Zitácuaro Ameca, Olga Irene  |e directora 
942 |c TESISCD  |n 0