Cargando…

From reader to reading teacher : issues and strategies for second language classrooms

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Aebersold, JoAnn
Otros Autores: Field, Mary Lee (coaut.)
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: Cambridge, Eng. : Cambridge University Press, 1997.
Colección:Cambridge language education
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
008 000208s1997 enka g b 000 0 eng d
020 |a 052149785X 
035 |a (Sirsi) i9780521497855 
040 |a DLC  |d UV# 
050 0 4 |a P53.75  |b A32 
082 0 4 |a 418.4 
100 1 |a Aebersold, JoAnn.  |9 387759 
245 1 0 |a From reader to reading teacher  |b : issues and strategies for second language classrooms  |c / Jo Ann Aebersold, Mary Lee Field. 
260 |a Cambridge, Eng.  |b : Cambridge University Press,  |c 1997. 
300 |a xii, 263 p.  |b : il.  |c ; 23 cm. 
490 0 |a Cambridge language education 
504 |a Bibliografía: p. 251-260. 
590 |a 3a reimpr., 1999: FIDIOMAS-X. 
590 |a 4a reimpr., 2000: FIDIOMAS-X. 
650 4 |a Lenguaje y lenguas  |x Estudio y enseñanza. 
650 4 |a Lectura. 
700 1 |a Field, Mary Lee,  |e coaut.  |9 387760 
902 |a DBUV 
596 |a 11 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 64957  |d 64957