Cargando…

Learner strategies for learner autonomy : planning and implementing learner training for language learners

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Wenden, Anita
Formato: Libro
Lenguaje:English
Publicado: New York : Prentice Hall, c1991.
Colección:Language teaching methodology series
Materias:

MARC

LEADER 00000cam a22000002a 4500
008 000214s1991 nyu g b 001 0 eng d
020 |a 013529603X 
020 |a 9780135296035 
035 |a (Sirsi) i9780135296035 
040 |a DLC  |d UV# 
050 4 |a P51  |b W46 
082 0 4 |a 418/.007 
100 1 |a Wenden, Anita.  |9 391050 
245 1 0 |a Learner strategies for learner autonomy  |b : planning and implementing learner training for language learners  |c / Anita Wenden. 
260 |a New York  |b : Prentice Hall,  |c c1991. 
300 |a xv, 172 p.  |b : il.  |c ; 24 cm. 
490 0 |a Language teaching methodology series 
500 |a Glosario: p. 163. 
504 |a Incluye bibliografía (p.164-169.) e índice. 
590 |a Reimpr., 1998: FIDIOMAS-X. 
650 4 |a Lenguaje y lenguas  |x Estudio y enseñanza. 
902 |a DGBUV 
596 |a 11 
942 |c LIBRO  |6 _ 
999 |c 65174  |d 65174